غمه عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سلام به دوستای گلم

  سلام به دوستای گلم من اومدمممم

وای خداروشکر امتحانامو خوب دادممرسی ازاین که تو این مدت نبودم بهم سر زدین

دوستون دارممممممم

                                                            

 

                                                                                    



نظرات شما عزیزان:

Moein
ساعت15:43---20 خرداد 1391
مرسی عشقم بازم پیش من بیا نری دو سال دیگه بیای بگی درگیر هزارتا کار بودم بوس
پاسخ:=))
ok bash vali daram miram mosaferat tonesam myam
rasi in idime=f4tti_joon_73@yahoo.com

پاسخ:سلام خوبی؟


Moeinمحکوم ولی بی گناه<==‏
ساعت8:22---19 خرداد 1391
دیگه چرا بهم سر نمیزنی خیلی نامردی
پاسخ:salam divone dargire emtehanam bodam akhe


shahrzad
ساعت13:42---12 خرداد 1391
mercccc...paget kheili khoobe aramesh mide

مهدی
ساعت10:30---5 خرداد 1391
بازدلم تنگ است



بازچشمانم باران می طلبد



آسمان دلم پرازابرهای سیاه دلتنگی شده



بازمن تنهایم



ودراین سکوت حتی صدای سازهم آرامم نمی کند



دل من باز کوچک شده



برای آنکه نمیدانم کیست



ولی غیبتش مرامی آزارد



من خودم راگم کرده ام



کجا؟



این رادیگرنمیدانم

-
پاسخ:salam mer30 fadat


amirali
ساعت13:00---28 ارديبهشت 1391
mamnon az veblage ghashnget////وبلاگ من و مريمم ببنيد لطفا ممنون ميشم////http://www.maryam71.rozblog.com///فاطي خداييش خوشحالم از اشنايي بات دوست خوبي هستي برام

farshid
ساعت21:54---19 ارديبهشت 1391
خيلي عالي شده موفق باشي ابجي فاطي عاشق اون جيغ زدناتم بازم شرمنده از بر خورد اخرم فدات ابجي

moein
ساعت14:27---16 ارديبهشت 1391
سلام فاطی خانوم خوبی مرسی که ما رو فراموش نکردی و به من سر میزنی خیلی خانومی جوجو!
پاسخ:salam mer30


barbi
ساعت11:43---16 ارديبهشت 1391
مز30 عزيزم وبلاگ جالبي داري ممنون بهم سر زدي بازم سربزن
پاسخ:hatman golam


دنیا
ساعت9:49---15 ارديبهشت 1391
وای این گله چه خوشملهپاسخ:salam mer30 az inke b man sar zadi

JOKER
ساعت16:12---13 ارديبهشت 1391
سلام ممنون سر زدی.وبلاگ قشنگ و پر احساسی داری امیدوارم موفق باشی و همیشه عاشق واقعی بمونیپاسخ:salam mer30

فناوری
ساعت12:51---11 ارديبهشت 1391
با سلام
دانش خود را با وبلاگ فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش دهید


hasti
ساعت22:29---10 ارديبهشت 1391
vay fati khili hal kardam be goran khili ga6angeeeeee ga6ang chiye baba nam br111111111111111

Mohammad Ghanadi
ساعت0:37---10 ارديبهشت 1391
آجي وبلاگت بيسته!! دمت گرم كه هرروز بهش مطلب اضافه ميكني!!

موفق باشي گلم!
پاسخ:mer30


fereshteh
ساعت16:02---9 ارديبهشت 1391
ُسلام عزيزم


تو كه دختر شادي هستي


به نظر مخاطبم بايد اهميت داد


كمي هم شاد بنويس


واسه دوستات


مرسييييييي


پاسخ:salam mer30 golam
پاسخ:vay fereshte har kar mikonam nemitonam nazar bedeam vasat nemyad


امین
ساعت14:45---9 ارديبهشت 1391
بی گل روی تو ای دوست، بهاری نبود



همه گل‌های جهان بیش ز خاری نبود







بلبل از دوری گل، ناله افسرده زند



که بدون گل من هیچ بهاری نبود







کی شود دیده من بر رخ نیکوی تو باز؟!



که به‌غیر از تو مرا هیچ نگاری نبود







جوهرخانه من اشک شفق رنگ من است



غیر این اشک مرا نامه‌نگاری نبود







بس‌که نالیده‌ام از هجر رخ زیبایت



دیگر ای دوست مرا تاب و قراری نبود
پاسخ:mer30 az inke sar zadi


sourosh
ساعت22:28---8 ارديبهشت 1391
سلام فازی جون میسی که بهم سرزدی دوست داشتی تبادل لینک کنیم خواستی بهم خبربدهپاسخ:salam golam khahesh hatman linket mikonam vali bayad haroz sar bezani haaaaaa
پاسخ:mano b esme غمه عشق لینک کن البته اگه دوس داشتی


پسردلشکسته و تنها
ساعت22:04---8 ارديبهشت 1391
س فاطی جون مرسی بهم بازم سرزدی خوشحال شدم من قبلا لینکت کرده بودم
پاسخ:salam hatman mer30


mitra
ساعت21:04---8 ارديبهشت 1391
salam aji fati kheili webloget khob bod eyne khodetپاسخ:mer30 aji jonam

moeinمحکوم ولی بیگناه<==‏
ساعت20:42---8 ارديبهشت 1391
سلام، باشه یه آهنگ خوب میزارم راستی ممنون که لینکم کردی!

بببببببببوووووووووسسس

برای وبلاگت،،،،
پاسخ:mer30 esgham


محکوم ولی بی گناه==>‏Moein
ساعت12:32---8 ارديبهشت 1391
سلام مرسی که سرزدی لینکت کردم اگه میشه با این اسم لینکم کن

‏*محکوم ولی بی گناه*

راستی اگه لینکم کردی ندا بده ! ممنون
پاسخ:rasi ye ahange jazab bezarrrrr
پاسخ:bebakhshid salam yadam raft khofi??????


behrad
ساعت10:16---8 ارديبهشت 1391
سلام فاطمه جان

تو هم با افتخار لینک شدی

مرسی بهم سر زدی

بابای
پاسخ:salam man asheghe webet shodam to ro khoda be kasi nadeshn


moeinمحکوم ولی بی گناه<==‏
ساعت9:20---8 ارديبهشت 1391
سلام خسته نباشی وبلاگت جالبه خیلی حال کردم به منم یه سربزن و نظرت رو راجب وبلاگم بگو !!!
پاسخ:salam alie


دنیا
ساعت21:56---7 ارديبهشت 1391
پاسخ:salam mer30 hatman alan linket mikonam golam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط فاطی در 16:29 | |